חיפוש
מיון לפי
סגור

מחנאות בשטח לזמן ארוך: 10 מוצרים חובה

מחנאות בשטח לזמן ממושך בצורה מהנה שזורה בבחירת ציוד מחנאות מתאים

במאמר זה בחרנו לבצע סקירה מקיפה של ציוד טיולים המתאים לשהות בשטח לזמן ממושך, להלן 10 המוצרים העיקריים לשטח איך לבחור ציוד טיולים בצורה יעילה.

  1. עגלת קמפינג

 עגלות קמפינג בשנים האחרונות הפכו ללהיט של ממש בעולם המחנאות במיוחד כאשר מתכננים טיולם עם שהות ארוכה בשטח. מלבד ההקלה המשמעותית בשינוע בשטח המתאפשרת על ידי עגלת קמפינג, לעגלת קמפינג גם יתרון כאמצעי אחסון בשטח.  עגלת קמפינג לעניין אחסון הציוד מאפשרת הגנה מפני בוץ ומים במידה ויורד גשם וכן מקשה על זוחלים להגיע בקלות לציוד. בשנים האחרונות התפתחה לה תעשייה שלמה סביב עגלות הקמפינג והן קיימות בתצורות שונות ומגוונות: גגון הגנה, גלגלי שטח, תיקי צד לשליפה מהירה של בקבוקי מים, מכסה לאיטום ועוד..

  1. ערכת קפה וגזיות

 ערכת קפה יכולה להיחשב כמותרות אך למעשה ערכת קפה היא המאסטר פיס של טיול מחנאות בקרב הישראלים. גם אצל שבליסטים של שביל ישראל המצטיידים במינימום ציוד להליכה הנמשכת חודשיים תמצאו ערכת קפה קומפקטית. לישראלים שאוהבים מאוד קפה שחור המבושל בפינג'ן מדובר בהרבה יותר מלגימת קפה בשטח, טקס הכנת הקפה הוא חוויה בפני עצמה שמוסיפה טעם לשהייה בשטח, מדובר גם בחוויה מגבשת אשר מאפשרת להכיר מטיילים נוספים. בבחירת ערכת הקפה שלכם בין אם היא יוקרתית או פשוטה שימו לב לא לשכוח לקנות אביזר של מגן רוח לגזיה אשר ישנה לכם את החיים בעת תפעול ערכת הקפה, כמו כן מגן רוח מאפשר חסכון של 30 אחוזים בצריכת הגז.

גזיה תאפשר לכם כמובן מעבר להכנת קפה הכנת אוכל של בית באמצע הטבע!

  1. ערסל

 ערסל הוא מוצר זול למדי המאפשר בטיול בשטח ממושך להרגיש בבית ולהנות מזמן איכות ומנוחה לא רק בתוך אוהל ויפשר לכם לנשום אוויר תחת כיפת השמיים ולנמנם בצורה נוחה מבלי לחשוש מחרקים מהקרקע.

  1. צידנית

צידנית היא המקרר שלכם בטיול מחנאות, וכיום קיימות צידיות שונות ומגוונות, קשות רכות עם גלגלים וגם פשוטות מאוד מקלקר.

 צידנית תאפשר לכם לאכול אוכל טעים ומבושל גם בזמן ממושך בקמפינג, יש לבחור צידנית המתאימה לצרכים שלכם מבחינת גודל ותכונות זכרו שמיותר לרכוש צידניות ענקית אם אין לכם תכנון למלא אותה לגמרי, בסופו של דבר אתם סוחבים אותה ויש לעשות בחירה יעילה של ציוד נחוץ על פי הצרכים שלכם.

  1. כיסאות קמפינג

כסאות קמפינג כיום הפכו לקטגוריה עם שלל סוגים, כסאות מתקפלים קשיחים וגם רכים. כסאות עם אבזור מובנה כגון שולחן מתקפל גגון ומקום לשים מים. שימו לב שגם את הכיסאות אתם סוחבים לטיול בשטח ואולי גם בשטח עצמו תחליפו לעיתים את מיקום השהייה שלכם לכן יש לבחור בצורה מאוזנת בין סוגי הכיסאות לאבזור מקסימלי אך כזה ששומר על רמת קיפול ונשיאה נוחים המתאימים לשינוע בשטח.

  1. שולחן פיקניק

 שולחן פיקניק הוא כמובן המוצר המשלים לכיסאות קמפינג כמו כן גם לקטגוריה זו מגוון סוגי שולחנות עם סוגי אבזור שונים, יש לבחור את המתאים ביותר לתנאי נשיאה וצורך של המטיילים בשטח.

  1. אוהלים וצליות

 אוהל הוא הבית שלכם בשטח מוטב להשקיע באוהל איכותי המבודד מקור וחום יחד עם רשת נגד יתושים. כיום אין צרוך להיות בנאי מוכשר בהקמת אוהל למחנאות, ישנם אוהלים בהרכבה מהירה "אוהלים בפתיחה מהירה". כמו כן לנופשים בשטח עם ילדים קיימים אוהלים עם חדרים המאפשרים לינה של ילדכם צמוד אליכם תחת אותה "קורת בד" ומאפשרת לינה עם הרגשה בטוחה לילדים הקטנים. צלייה תאפשר לכם מרחב ביניים לשהייה ארוכה בחוץ מבלי שתצטרכו כל פעם להיכנס לאוהל כאשר תרצו מכסה במהלך היום.

  1. מזרונים ושקי שינה

 שקי שינה יתאימו יותר ללינה בתנאי שטח קרים יותר, שק שינה איכותי יעזור לשמור על חום הגוף ויבודד אתכם מהקור של הלילה. לטיול מחנאות בקיץ מזרן שטח או מזרן מתנפח הם האלטרנטיבה היותר מתאימה לשינה אולטימטיבית ונוחה בשטח.

  1. תיקים למטייל ושלוקרים

 תיקי טיולים ייעודיים קטנים או גדולים יאפשרו לכם שינוע נוח על הגב של ציוד הקמפינג. שימו לב לקח גם תיק קטן המתאים לטיולים במידה ואתם יוצאים ממקום הקמפינג למסלולי טיולים. שלוקרים גם הם המשתייכים לקטגורית תיקי טיולים הם שקיות מים עם רצועות כמו תיק יחד עם צינורית ללגימת מים תוך כדי הליכה כמו כן קיימים שלוקרים קלילים המתאימים להזנה בתיק טיולים המאפשר הוספת שלוקר.

  1. ציוד נלווה

ציוד נלווה הוא ללא סוף בתחום המחנאות, הוא כולל למשל מיטת שטח ייעודית לטיול עם פעוטים, אמצעי תאורה, תכשירים נגד יתושים וכו'. שימו לב שלמרות הרשימה הארוכה שפירטו ישנם גם עוד ציודים משלימים שאתם צריכים לשהות ממושכת בטיול שטח, יש להקדיש מחשבה ותכנון נכון בעת רכישת הציוד שלכם.

לסיכום רשימת ציוד הטיולים למחנאות ושטח

כפי שהבנתם ישנם קווים מנחים כללים וכל מוצר הוא עולם ומלואו. אנו ממליצים לכם להציץ בחנות הטיולים מחנאות ובמידה ואתם צריכים עצות לתכנון רכישת ציוד לטיול שלכם לפנות אליהם על מנת לקבל הכוונה ויעוץ, כמו כן תמצאו בבלוג האתר שלהם פוסטים עם רשימות