חיפוש
מיון לפי
סגור

מהם מדפי תצוגה ואיך ניתן לנצל אותם בצורה יעילה?

אם עוד לא שמעתם את צמד המילים "מדפי תצוגה", זה הזמן להכיר אותם, להכיר את השימושים העיקריים שלהם ולהבין איך ניתן לנצל אותם בצורה היעילה ביותר. במאמר הבא נענה על כל הסוגיות האלו.

 

מהם מדפי תצוגה?

מדפי תצוגה הם מתקנים המשמשים לתצוגת מוצרים בחנויות ובמקומות רבים אחרים. הם עשויים להיות מגוונים בגודלם ובעיצובם והם מצוינים כדי להציג מוצרים ללקוחות ולגרום להם לרכוש אותם. מדפי תצוגה עשויים ממגוון חומרי גלם בניהם:  עץ, מתכת, זכוכית, פלסטיק וכו'. 

את מדפי התצוגה אתם תראו בדרך כלל בחנויות קמעונאיות, חנויות מוצרי חשמל, חנויות מוצרי מזון, חנויות מוצרי טכנולוגיה, חנויות מסחריות וכדומה. יש מקומות שמשתמשים במדפים פשוטים, מדפים מתכווננים, מדפי תלייה ועוד. המדפים מותאמים לכל מוצר בצורה הטובה ביותר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולמשוך תשומת לב של הלקוחות.

 

למי מדפי תצוגה יכולים לעזור?

מדפי תצוגה הם פתרון סידורי נהדר עבור כל חנויות המוצרים למיניהן. הם מאפשרים לסדר את הסחורה בצורה טובה שכל לקוח יכול לראות מה הוא רוכש והם גם מאפשרים לעצב את סידור המוצרים ולמדוך את תשומת לב הלקוחות. 

מי שעושה במדפי התצוגה את השימוש הטוב ביותר הם הסופרים שכל המתחם מאורגן על ידי מדפים אלו, אך חשוב לדעת שגם חנויות בגדים, חנויות למוצרי חשמל וכל חנות שמציגה מוצרים, יכולה לבצע סידור עליהם ולזכות בסדר נוח בחלל החנות. 

 

איך תנצלו בצורה הטובה ביותר את מדפי התצוגה?

הדרך הטובה ביותר לנצל את מדפי התצוגה בחנויות השונות, היא להתאים אותם לכמות הסחורה שיש בחנות. מכיוון שלפעמים מדובר בכמות גדולה מאוד של מוצרים, הרי שיש לפעמים לבצע חלוקה לפי נושאים, ממש כמו שמבצעים בסופר ולהבין מה הכמות ובכמה מדפים יש צורך. 

מעבר לכך, חשוב לא להעמיס על המדפים, לא בגלל שהם לא יכולים להכיל את הכמות, אלא בשביל שהלקוחות יוכלו לראות מה הם רוכשים.

זכרו, המטרה במדפי התצוגה היא לא רק אחסון, אלא תצוגת הפריטים. כשהמדף עמוס, קשה לראות והמטרה של המדפים יורדת לטימיון.

 

איזה גודל של מדפים כדאי לרכוש?

מדפי תצוגה מגיעים במגוון גדלים. ניתן להזמין מדפים ארוכים או מדפים קצרים בהתאם לצורך. חשוב מאוד למדוד את האזורים בחלל ולבצע תכנון יעיל, על מנת לבצע הזמנה בגודל המתאים. כמו כן, קחו בחשבון את גובה המדפים שתרצו. 

קבלו החלטה האם אתם זקוקים למדפים עד התקרה או שאתם צריכים מדפים המגיעים עד חצי הקיר? התשובה לכך תלויה בסוג המוצרים, קהל היעד והאם יש מי שיסייע בהורדת מוצרים מהקומות הגבוהות יותר. 

לסיכום, מדפי תצוגה הם פתרון יעיל לסדר ותצוגה המושכת תשומת לב. רצוי לתכנן לפני רכישה איך תרצו להתקין אותם.