חיפוש
מיון לפי
סגור

מכשיר אחד שישמור על הגינה שלכם מטופחת במשך כל חודשי השנה – בואו להכיר את הסוד של הגינות המטופחות ביותר!

אם גם אתם רוצים לשמור על הגינה שלכם מטופחת במשך כל השנה, אתם בטח חושבים שזה דורש המון עבודה, תחזוקה וכמובן השקעה של הרבה מאוד כסף. אז רגע אחד שאתם מוותרים על תחזוקת הגינה שלכם בגלל כל הסטיגמות שיש על גינות מטופחות שהן הושקעו בהרבה מאוד כסף. יש לנו סוג לגלות לכם.

 

כל מה שאותם בעלי גינות מטופחות עשו זה בסך הכל לחבר מחשב השקיה שיעשה עבורם את העבודה וייתן לכל צמח בגינה את כמות המים נכונה, בזמן הנכון ואפילו ישנה אפשרות להזין את המים בדשן נוזלי שיהפוך את התהליך להרבה יותר מקצועי ואיכותי.

 

מה זה מחשב השקיה?

 

מחשב השקיה הוא מכשיר שמתחבר אל צנרת המים של השקיית הגינה, המחשב פשוט מאוד פותח וסוגר את הממטרות (או כל סוג אחר של שיטת השקיה) בהתאם לתנאים והגדרות שאתם קובעים.

 

כלומר, במקום שאתם תצטרכו להתעסק עם פתיחת וסגירת הממטרות של הגינה שלכם בכל כמה ימים, המחשב יעשה זאת עבורכם. 

 

בנוסף, מחשב השקיה מביא איתו המון יתרונות. חיסכון במים כי הוא עבוד על זמן קצוב ומוגדר. אתם לא שוכחים להפעיל או לסגור המים, היתרון הבולט ביותר הוא היכולת לחלק את כמות המים לכל אזור בגינה. כלומר, אם ישנו אזור בגינה של צמחים או עצים שדורשים יותר מים, אפשר לנווט ולקבוע את כמות המים שכל אזור בגינה יקבל.

 

כמה עולה מחשב השקיה?

 

מחירו של מחשב השקיה יכול לנוע החל מ 100 ₪ ועד 800 ₪ . פערי המחירים הם גדולים בגלל שכל מחשב מביא איתו תכונות שונות. ישנם מחשב השקיה שניתן לחבר אותם באמצעות WIFI ואפשר לשלוט בהם גם מרחוק.

 

נניח והיה יום חם במיוחד (מה שמאפיין את מזג האוויר בישראל) ואתם רוצים לתת קצת יותר מים בגינה שלכם בכדי שהאדמה לא תהיה יותר מידי יבשה, אפשר בקלות דרך אפליקציה בנייד להתחבר למחשב ולקבוע משך השקיה ארוך יותר.

 

מחשבי השקיה זולים הם אלו שעובדים על סוללות, את הסוללה צריכים להחליף כל תקופה. למרות שמשך חיי הסוללה בדרך כלל במחשבים כאלו הוא ארוך מאוד ויכול להספיק לכמה חודשים טובים, מידי פעם עדיין צריכים להחליף אותה. יחד עם זאת מחשבי השקיה זולים כוללים בתוכם רק תכונות פשוטות ובסיסיות של פתיחת וסגירת זרם המים בהתאם לתנאים שנקבעו באופן אנלוגי.

 

האם באמת רק מחשב השקיה מספיק לגינה מטופחת

 

חשוב לזכור כי לא ניתן לתלות את כל טיפוח הגינה רק במחשב השקיה, אבל בהחלט כאשר רואים גינות מטופחות קיים שם מחשב מתקדם שעוזר להם לשלוט בצורה הטובה ביותר בכל מה שקשור בהשקיה נכונה. כי גינון איכותי ושמירה על גינה מטופחת מתחיל קודם כל בהשקיה מדויקת, יחד עם זאת אם תשלבו גם דישון מידי פעם של הגינה, גיזום של העצים בזמן הנכון, שמירה מפני מכרסמים שיכולים לפגוע בצמחיה באמצעות הדברה מקצועית לגינות, אתם יכולים להגיע בקלות ומהירות לגינה מושלמת שתהיה המקום הנעים ביותר להיות בו.