חיפוש
מיון לפי
סגור

מדוע כלי העבודה של מקיטה נחשבים לכל כך איכותיים ומבוקשים?

בשנים האחרונות מדווח יבואן מקיטה על ביקוש מרשים ביותר, גם למוצרים החדשים של מותג זה. למעשה, זהו אחד מכלי העבודה הכי מבוקשים בארץ. בשורות הבאות נסביר מהן הסיבות לכך כי כלי העבודה של חברות מקיטה נחשבים גם למאוד איכותיים וגם למאוד מבוקשים. 

 

מבחר רחב של מוצרים זמינים 

גם מי שלא יודע יותר מדי דברים על המותג, יכול לבחור קטלוג מקיטה ולהתרשם מיד מכמה דברים רבי משמעות. למשל, מהעובדה שבארץ משווקים הרבה מאוד סוגי מוצרים וכלים. מיני מסורים ומקדחות ומברגות משוכללות. רציתם מסור משוכלל או מברגה רבת עוצמה? הרי לכם סוגים שונים ומגוונים של ג'קסון מקיטה וגם אביזרים משלימים. רק יצרן איכותי ורב ניסיון יכול להתמחות בייצור כל כך הרבה סוגים של כלים. סוגים שמפורטים בקטלוגים מקיפים. 

 

איך תחליף למסורת של וותק 

אם תהיתם מדוע ולמה כלים כדוגמת מסור מקיטה או מקדחה נחשבים למצוינים ואיכותיים כל כך, פשוט שימו לב לוותק. בכלי עבודה איכותיים, אין תחליף למסורת של וותק. למוניטין של מצוינות. חברת מקיטה נשענת על מסורת רבת שנים של מצוינות טכנית וטכנולוגית, יפנית. זו לא חברה שהוקמה אתמול, לא לפני שנה וגם לא לפני חמישים שנה. יותר ממאה שנה (!) פועלת החברה הזאת, ברציפות. גם אם ההתחלה הייתה צנועה, הרי שמהרגע הראשון החברה ספקה איכות. וכאשר זו מסורת שהולכת ונמשכת ולאור הגידול המתמשך במכירות, הרי לכם מותג כלי עבודה מנצח. ורק לשם ההבהרה, כאשר אנו מדברים על מכירות, הרי שהן נמדדות במיליארדים לשנה ולא בשקל, אלא בדולר. כך שעם כל הכבוד לפופולריות בישראל, שקיימת, זו איכות המבוקשת בכל מקום בעולם. 

 

הנדסת אנוש, ללא פשרות 

לא משנה איזה כלי עבודה תקחו ליד, אם זו מקדחה מקיטה או אולי מברגה או כל מכשיר אחר, מיד תוכלו להבחין בעיצוב. העיצוב, נוחות האחיזה, ניכר היטב כי הושקעו מאמצים רבים לביצועי הנדסת אנוש מעולים, ללא פשרות. למי שזקוק לכלי לצורך הרכבת רהיט, לתיקון תריסים, להתקנת פאנלים או לכל מטרה אחרת, חשוב מאוד להחזיק ביד כלי נוח. בעל משקל נאות, לא כבד מדי ויחד עם זאת, יכולת לספק ביצועים. מקסימום ביצועים, מקסימום איכות ושביעות רצון של הלקוחות. 

 

מגוון רחב לכל צורת שימוש 

הביקוש למותגי מקיטה נובע גם מכך שהחברה משכילה לייצר בכל כלי עבודה, שלל דגמים לשלל ביצועים. הספקים מגוונים. עוצמות מגוונות. לא רק למקצוענים שצריכים כלי שפועל במשך שעות רצוף. גם לחובבים ניתן למצוא את הפתרונות, במחירים נוחים בהתאם. למשל, לצד מברגות מקיטה באיכות שמתאימה לבעלי מקצוע נבחרים, אפשר למצוא גם דגמים יותר עממיים. גם הם איכותיים, כמובן, אך מברגת אימפקט מקיטה בעלת הספק נמוך יותר, תוכל להתאים די הצורך לחובב של נגרות או למי שצריך כלי לתיקונים קלים בבית, פעם או פעמיים או שלוש פעמים בשנה. כאשר קיים על המדף הפתרון התפור לפי מידה, לקוח שמכיר את המותג לא צריך למצוא חלופה. 

 

חלוצה ומובילה גם בכלים נטענים 

עוד סיבה לתהילה של חברת מקיטה וכלי העבודה שהיא מייצרת – היותה חלוצה ומובילה גם בשיווק הכלים הנטענים. התמחות בכלים הנטענים על בסיס סוללות ליתיום יון, שהחליפו את הסוללות המיושנת, שהיו הרבה פחות טובות. אך מלבד כלים נטענים, משווקת החברה גם פתרונות עזר לאיש המקצוע ולחובב, כלי גינה ומסורי שרשרת, כלי קידוח ומכשירי חיתוך, מכשירים למדידי מרחק על בסיס לייזר ועוד.

 

כתוב תגובה