חיפוש
מיון לפי
סגור

כך תבחרו קבלן שיפוצים במרכז שמתאים לכם

פרויקט שיפוץ בין אם בבית ובין אם בבית העסק מביא לתקופה חדשה ומרעננת של התחדשות. מעבר לכך, מעניק אווירה של רוגע וניקיון. אך החשש של כל מי שמתחיל תקופת שיפוצים הוא לא בשל התקופה המאתגרת. אם כי בשל העובדה שאותו קבלן שיפוצים במרכז או בכל מקום אחר בארץ שנבחרו עלולים פשוט לבצע עבודה תקולה. איך בוחרים קבלן מתאים, ולמה הכי חשוב לא להתפשר על איכות? מיד נגלה לכם את הכל.

 

בחירת קבלן שיפוצים במרכז – כך תעשו זאת נכון

 

הדרך הכי טובה ומועילה לבחור קבלן שיפוצים במרכז או בכל מקום אחר בארץ היא הדרך בה אנחנו בוחרים איש מקצוע איכותי, ובכל נסיון וותק. יש מספר דרכים לעשות זאת. חשוב לדבוק בהן על מנת שתוכלו כן להגיע לתוצאות מקסימליות בשיפוץ בין אם בבית העסק, ובין אם בבית:

  • המלצות וחוות דעת

כשאנשים שאתם סומכים עליהם ממליצים לכם, או מאפשרים קבלת חוות דעת תוכלו לקבל אינדיקציה גבוהה על שירות, מקצועיות, ובכלל התנהלות אנשי המקצוע.

  • בטיחות לפני הכל

כשאתם בוחנים קבלן שיפוצים במרכז חשוב לשים לב לרמת הבטיחות של הקבלן. משמע, האם הקבלן מוסמך לבצע את עבודות השיפוץ. האם הוא מבצע את כל עבודות השיפוץ, או שמא מעסיק גם אנשי מקצוע אחרים ועוד.

  • שוחחו עם לקוחות קודמים או לקוחות הווה

שיחות עם לקוחות עבר או לקוחות מהתקופה הנוכחית בה אתם מבקשים את השיפוץ בהחלט יכולות לסייע. תוכלו לקבל תמונה כללית על קבלן השיפוצים שאתם מחפשים בשיחה עם אנשים שכבר עבוד עמו בעבר. וחשוב לקבל מידע גם על המגרעות, וגם על היתרונות. 

מהו תפקידו של קבלן שיפוצים?

לא כולם יודעים במדויק מהו תפקידו של קבלן השיפוצים וחשוב להבהיר זאת. התפקיד של קבלן השיפוצים הוא למעשה לתכנן את הפרויקט מתחילתו ועד לסופו. כאשר כל הבקשות, הרצונות וצרכי הלקוחות מגיעים לתוצאות מקסימליות ולמימוש.

בנוסף לכך, הקבלן אחראי על ביצוע התאמה, תיאום בין בעלי המקצוע השונים. בקרה ופיקוח על העבודה ואימות ביצוע השלבים בהתאם לתכנית.

 

מתי הכי טוב לבצע שיפוץ?

 

עונת הקיץ היא העונה העמוסה ביותר בשיפוצים לבית ולמשרד. זאת בשל העובדה שקל יותר לעבוד כאשר הגשמים לא משבשים את לוח הזמנים. יחד עם זאת, אם השיפוץ שלכם הוא פנימי לגמרי ולא מתבצע בשטחים חיצוניים תוכלו לבצע שיפוץ גם בימי החורף. אם אתם פונים לקבלן שיפוצים שעובד על עוד פרויקטים במקביל חשוב שתדעו שהוא עלול להעלות את הצעת המחיר. אך אם אתם פונים אל קבלן שהוא פחות עמוס, הצעת המחיר יכולה להיות שונה. גם העונה בה אתם קובעים את השיפוץ יכולה להיות פרמטר שמשפיע על הצעת המחיר. אך בד בבד, הדבר שהכי צריך להיות חשוב כאן הוא מקצועיות הקבלנים. כי הביטחון שלכם הוא הדבר החשוב ביותר.