חיפוש
מיון לפי
סגור

טיפים לניקוי דירה חדשה

דירה חדשה מחייבת ניקוי ברמה גבוהה ושימוש בחומרים חזקים במיוחד. דירות חדשות אף שהן מרהיבות ויפהפיות, זקוקות לעבודות ניקיון יסודיות ולא שגרתיות. כדי לנקות דירות חדשות כדאי להיעזר בצוות מקצועי המיומן בניקיון דירה בתום בנייה או לאחר שיפוץ. לצוותי ניקוי מקצועיים יש בדרך כלל כלי ניקוי חשמליים, גדולים ומסיביים ותכשירי ניקוי מיוחדים המשמשים לרוב במוסדות ציבוריים או במתחמי תעשייה גדולים. 

אז איך כדאי לנקות דירה חדשה? באילו מכשירים ותכשירים מומלץ להשתמש? הינה כמה טיפים חשובים ומועילים.

 

ניקוי פוליש לרצפה מבריקה

רצפת הדירה החדשה אומנם נבחרה בקפידה ונראית נפלא, אך לאחר שפועלי הבניין הסתלקו, צריך לנקות אותה ביסודיות משאריות האבק, הצבע והלכלוך. מכשיר פוליש עוצמתי לניקוי יסודי יחזיר למרצפות את הברק הקורן שלהם ויחדד את צבען. אם מכשיר הפוליש יתקשה להגיע לפינות העיקשות, תוכלו לשלוף את מברשות הניקוי הידניות ולהסיר מהן במהרה את שאריות הלכלוך היבשות.

 

קיטור עוצמתי לניקוי יסודי

מכשיר הקיטור החזק יעיל במיוחד לניקוי ארונות המטבח וחדרי הרחצה החדשים משאריות השבבים שנותרו ומאבק הבנייה שהצטבר בהם. כמו כן הוא משמש להברקת הכלים הסניטריים ולניקוי יסודי של חלונות האלומיניום והמסגרות שלהם. פעולת הקיטור החזקה תבריק הכול בן־רגע, וכל שיישאר לעשות, הוא לרסס מעט תרסיס קצף ריחני לניקוי רב תכליתי ולנגב מייד במטלית רטובה. 

את החלונות מומלץ להבריק עם חומר ניקוי והברקה ייעודי ולהיעזר במטלית ג'ילדה מצוינת להברקת הזכוכיות. הארונות החדשים שלכם, החלונות והכלים הסניטריים יהיו מוכנים לשימוש במהרה ויעצימו את יופיו של הבית כולו.

 

רגע לפני שמרהטים את הבית

סיימתם לצחצח ולהבריק את הרצפה, את החלונות, את הארונות ואת חדרי הרחצה, ואתם מוכנים להכניס בשעה טובה את הרהיטים והחפצים שלכם? רגע – חכו. אומנם הכול כבר נראה נפלא אך כדאי שתעברו שוב על הרצפה עם שואב אבק חזק ועוצמתי. פעולת השאיבה תסלק במהרה גם את חלקיקי הלכלוך וגרגרי האבק הקטנים והסרבניים ביותר. זה הבית החדש שלכם, ואתם בשום אופן לא יכולים להתפשר על רמת הניקיון בו. אז תשאפו לניקיון דירה ברמה הגבוהה ביותר ותנו לשואב האבק לעשות את העבודה כמו שצריך. 

 

אין כמו בית חדש ונקי

אז נכנסתם סוף סוף לבית החדש והנקי שלכם, והתחושות הן מדהימות. אין לתאר את הסיפוק שמרגישים אחרי שמשקיעים בניקיון מקצועי, יסודי ומוקפד ברחבי הבית, במרפסת ובגינה. עבודת הניקוי המקצועית חוסכת לכם כאב ראש, טִרדה וטִרחה ומאפשרת לכם ליהנות מתקופת המעבר המרגשת. אם הניקיון מבוצע כהלכה, תהליך המעבר כולו הוא קל, נוח ומשמח. 

אין כמו בית חדש ונקי ואין כמו ניקיון איכותי שנעשה בידיים מיומנות ומאפשר לכם ליהנות הנאה שלמה מהבית החדש. 

אז תתנקו ותתחדשו והעיקר – שיהיה במזל!