חיפוש
מיון לפי
סגור

הכלים שכל טכנאי חייב בארגז הכלים שלו

כל טכנאי חייב לאחוז בארגז כלים מושלם כדי לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. אין זה משנה כמה ניסיון, מיומנות וידע מקצועי יש לו, אם אין לו את מפתח הברגים הנכון בגודל הנכון ברגע הנכון, שום תעודה מקצועית לא תעזור לו. כלי העבודה של הטכנאי יקבעו את מידת היעילות שלו בתיקון תקלה ובמיוחד אם מדובר בתקלה מורכבת למדי.

 

הינה אחד מסודות המקצוע המבוקשים ביותר שמרבית הטכנאים למדו על בשרם תוך כדי עבודה – ארגז הכלים של הטכנאי הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שלו, והכלים שנכללים בו הם תגי הזיהוי של ניסיונו, מיומנותו ויכולתו לפתור בעיות בשטח.

 

כלי העבודה שיפתיעו אתכם ושלא תוכלו בלעדיהם

 

ארגז כלי עבודה מכיל בדרך כלל כלים סטנדרטיים הנחוצים לעבודה טכנית תקינה ושוטפת – מברגה עם סט ביטים מגוון, מקדחה, פטיש, מברג פיליפס ומברג שטוח, מפתח שבדי, פלייר וקאטר וכן דיבלים בגדלים שונים. אך טכנאים רבים יופתעו לשמוע שיש כמה כלים שאינם בהכרח סטנדרטיים אך נחוצים באותה מידה.  אז מהם כלי העבודה המפתיעים שלא תוכלו בלעדיהם? מה מהם יבטיח עבודה תקינה ומשביעת רצון? ספוילר – אתם לא תבינו איך לא חשבתם על כך בעצמכם.

 

  1. סט מגנטים גדול וקטן

זה אומנם לא ידע נפוץ, אך מגנט פשוט הוא ידידו הטוב ביותר של הטכנאי. אפשר להשתמש במגנטים כדי להחזיק ברגים או כלי עבודה קטנים במקום אחד בלי שהם יתפזרו לכל עבר וכן כדי למשוך ברגים ממקומות שקשה להגיע אליהם. חִשבו כמה המגנטים מועילים בארגז הכלים שלכם וכמה פשוטה וקלה העבודה שלכם תהיה בזכותם.

 

  1. מברגים עם ראשים מגנטיים

יכול להיות שכבר יש לכם סט מברגים, אבל כדאי שתוודאו שיש להם ראשים מגנטיים. אי אפשר לתאר כמה תועלת יש במברגים מגנטיים במיוחד כשאתם מבריגים ברגים קטנים במיוחד ואינכם רוצים שהם ייפלו, או כשאתם מנסים להבריג תושבת זוויתית ובעייתית.

 

  1. פלס בנאים

עם פלס בנאים תוכלו לקבוע בקלות אם המשטח שעליו אתם עובדים, הוא מאוזן ביחס לקרקע. רבים חושבים שפלס בנאים הוא כלי שמתאים לנגרים. אבל אחת הבעיות הנפוצות שבדרך כלל מתעלמים ממנה, היא שהמכשיר התקול אינו מאוזן על הרצפה. מכונת כביסה העומדת על משטח לא מאוזן, עלולה לרעוד מחוסר יציבות ומועדת לנזילות מים. כמה בעיות היו נפתרות בקלות אילו רק היה לכם פלס בנאים בארגז הכלים?

 

  1. פותחן צנצנות מסיליקון

פותחן סיליקון המגיע בגדלים שונים ובצורות שונות, הוא הכלי המפתיע ביותר שתוכלו לחשוב עליו, וכדאי מאוד שהוא יהיה חבר קבוע בצוות הכלים שלכם. עם פותחן סיליקון אתם יכולים לפתוח בקלות ברגים, לשפר את האחיזה בכלי העבודה, לאחוז בבטחה בקצוות חדים ולטפל בבטחה בציוד שהתחמם יתר על המידה. זוהי תוספת שימושית מאוד לארגז הכלים של כל טכנאי, והיא תשדרג את עבודתכם ביעילות מפתיעה.

 

כלי עבודה שמפתיעים בפשטותם

אומנם כלי העבודה הללו לא יופיעו בדרך כלל במדריכים רשמיים לטכנאים, אך הם נחוצים מאוד ויקלו באופן משמעותי את עבודת הטכנאות. אל תוותרו עליהם. אנו מבטיחים שתדלגו בקלילות בין התקלות עם חיוך גדול על הפנים וארגז כלים מלא בכל טוב. בהצלחה!