חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים מומלצים לאינסטלטור המתחיל

כל אינסטלטור חייב שיהיו לו כלים. בלי כלי עבודה הוא לא יכול להתחיל לעשות דבר. העניין הוא שארגז הכלים של האינסטלטור עשוי להיות מורכב מאוד בהתאם לרמה המקצועית של האינסטלטור כך שאי אפשר לכלול רשימה מוגדרת של כלים שאמורים להרכיב את ארגז הכלים של האינסטלטור. ברגע שארגז הכלים יהיה מוגדר בהתאם לשירות שהוא מציע הוא גם יוכל לחוש ביטחון מלא ברגע שהוא מוזעק לכל קריאה שהיא.

 

מהם התפקידים של האינסטלטור?

 

למעשה יש הרבה מאוד תפקידים לאינסטלטור. האינסטלטור אמור לטפל בסתימות, הוא מסדר צנרת סדוקה או שבורה, הוא מסדר דוד שמש תקול והוא גם אמור להתקין חנוכיות, דודי חשמל ושאר מערכות גדולות הקשורות כולן למערכת האינסטלציה. לעיתים הוא גם יציע שירות מתקדם בתחום הזה של איתור נזילות שזה בכלל תחום גדול ונרחב אחר. בקיצור, הבנתם. האינסטלטור עשוי לעבוד במגוון גדול של תחומים כאשר יש טווח רחב בתוך המכלול הזה.

 

מהם הכלים של האינסטלטור?

 

אחרי שפרטנו את כל מה שהאינסטלטור עשוי לבצע, ברור עד כמה מורכב עשוי להיות ארגז הכלים של האינסטלטור. כל אינסטלטור בפני עצמו ומה שהוא מציע. ארגז הכלים של אינסטלטור מתחיל שרוצה בסך הכול לשחרר סתימות אמור לכלול קפיץ לפיחת סתימות, סט מסרגים שיתאימו לשלל הברגים שהוא אמור לפתוח וגם חומר מיוחד שיסייע לו בשטיפה וניקיון של צנרת תקולה.  אם מדובר באיש מקצוע שמציע שירות של איתור נזילות, הרי שהוא יצטרך ציוד מתקדם ויקר שבעזרתו ניתן לבצע את העבודה של צילום הצנרת ואיתור נזילות במעמקי הקיר. אם זהו אינסטלטור שמתקין את מערכות האינסטלציה הביתיות, הוא מתכנן את החנוכיה, הוא מעביר את הצנרת לכל חלק נדרש בבית, הוא יצטרך את כל הכלים ואת כל האביזרים בהם הוא אמור להרכיב את התשתית של המים בדירה. כך שבהחלט חשוב תמיד להתאים את הציוד על פי הייעוד והתפקיד הספציפי של אותו אינסטלטור.

 

קונים איכות

 

בכל מה שקשור לכלי עבודה במיוחד אם אלו מיועדים לשימוש ארוך טווח, אין מקום להתפשר על הרמה המקצועית של הכלים הללו. אחרי הכול מדובר במשהו שהוא מיועד לפתור בעיות במערכות הביוב או הצנרת ואם הכלים לא יהיו איכותיים, התוצאה לא תכול להיות באמת יעילה. מלבד זאת, הבלאי בכלים שאינן איכותיים הוא כמובן גבוה הרבה יורת ואי אפשר להשוות כלים איכותיים לכאלה שדורשים כל הזמן תיקונים או אפילו קנייה מחדש.

 

על כן, לפני שאתם מתחילים להצטייד, חשבו היטב, מה אתם באמת רוצים, מה חשוב לכם, כמה אתם יכולים להשקיע בכלים וכמה שווה לכם להתאמץ בקנייה שלהם. זכרו. ככל שתשקיעו באיכות, העבודה שלכם תהיה טובה יותר יעילה יותר ולרוב גם רווחית יותר.

 

המאמר בשיתוף https://www.course-instelator.co.il/