חיפוש
מיון לפי
סגור

באיזה ציוד בטוח להשתמש לתיקון ארון חשמל מפח?

ארונות חשמל מהווים ארונות שמטרתם היא להעניק את ההגנה הטובה ביותר ללוחות החשמל בבנייני מגורים משותפים או בבית פרטי. מכיוון שמדובר על מערכת חשובה מאוד וכן, מכיוון שמדובר על מערכת אשר יכולה לסכן כל אדם שמצוי בקרבתה אם היא לא תהיה מוגנת ושמורה, חשוב מאוד לשמור אותה באופן הרמטי ואיכותי וכן חשוב מאוד לטפל בכל תקלה או בעיה בארונות חשמל בצורה הטובה ביותר. אם יש לכם בעיה כלשהי בארונות חשמל מפח, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע בעל אסמכה ויכולת מקצועית לבצע את עבודת התיקון בצורה בטוחה. כמו כן, אם יש לכם ארונות עץ כארונות חשמל, זה הזמן להחליף אותם על ידי אנשי מקצוע רלוונטיים לארונות פח.

למה כדאי להחליף ארונות חשמל מעץ לארונות  חשמל מפח?

אם יש לכם עדיין ארון חשמל מעץ בבניין שאתם מתגוררים בו או בביתכם הפרטי, חשוב מאוד שתחליפו אותו לסטנדרט החדש של ארון חשמל מפח וזאת בשל כמה סיבות: הסיבה הראשונה היא סיבה אסתטית. ארונות עץ הם ארונות אשר נוטים להתבלות במהלך השנים. כמו כן, בכדי לשמר אותם יש צורך בתחזוקה שוטפת. הם יכולים להגיע למצב שהם מתפוררים לחלוטין ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד לבחור בארונות פח על פני ארונות עץ שכן  הם עמידים יותר וכן הם לא מתבלים במהלך הזמן. התחזוקה שלהם הרבה יותר קלה והם ללא ספק מציעים מראה אסתטי יותר.

מעבר לכך מבחינת הבטיחות שארון החשמל מציע, אין ספק כי ארונות חשמל מפח הוא בטוח הרבה יותר מארון חשמל מעץ. בארונות חשמל מעץ קיימת סכנה של התלקחות מהניצוץ הקטן ביותר במיוחד כאשר מדובר על רכיבים ישנים. דלתות העץ של הארון יכולות להתקלח בצורה קלה ולעומתן דלתות פח הן עמידות יותר. החלפת ארונות עץ לארונות פח יכולה למנוע שריפות ולהציל חיים שכן דלתות פח אינן מתלקחות. ארונות פח מציעים גם סגירה הרמטית, דבר שמונע גישה של ילדים קטנים לארון, דבר שיכול לסכן אותם.

באיזה כלים ניתן לתקן ארונות חשמל מפח?

חשוב מאוד לדעת כי תיקון ארונות חשמל איננו דבר פשוט. לא כל אדם יכול לתקן ארונות חשמל ועל כן, אם יש לכם תקלה כלשהי בארון החשמל שלכם, חשוב מאוד שלא תנסו לתקן אותה באופן עצמאי אלא, יש צורך להזמין חשמלאי מוסמך ומקצועי, אשר יש לו את הידע הנדרש וכמובן את האסמכה לעסוק בתחום תיקון ארונות חשמל בצורה בטוחה. 

מעבר לכך, כלי העבודה הנדרשים עבור תיקון ארונות חשמל מפח יהיו כלי עבודה שיש לכל חשמלאי עבור ביצוע עבודות חשמל שונות כגון:

כלי מדידה ולייזרים אשר מאפשרים למדוד ולבדוק זרם חשמלי, מתח והתנגדות. חלק מהחשמלאיים ישתמשו גם במכשירים נוספים כגון: מד מרחק לייזר. חשוב להבין כי כלי מדידה מהווים את אחד מהכלים הבסיסיים והחשובים ביותר אשר חשמלאי נעזר בהם שכן, הם מאפשרים לגלות את מקור התקלה ואופי התקלה.

החשמלאי ישתמש גם בכלי עבודה ידניים לרבות קטרים ופליירים שונים, מפתחות, בוקסות, מסורים, מברגות ועוד ממספר סוגים שונים ומברג טסטר שמהווה את אחד המברגים החשובים ביותר עבור חשמלאי.

מעבר לכך, חשמלאי שנדרש לתקן ארון חשמל מפח יביא עימו ציוד בטיחות איכותי. ציוד בטיחות כולל כפפות עבודה, ביגוד מגן ונעלי עבודה. לא פעם אם מדובר על ארון חשמל גבוה החשמלאי יביאו עימו סולם.

גם פנס ראש מהווה את אחד מהאביזרים החשובים ביותר של חשמלאי שכן, אם מדובר על עבודה בתנאים חשוכים, פנס הראש יסייע לו לעבוד בצורה בטוחה ונוחה.