חיפוש
מיון לפי
סגור

6 כלים שכל חברת ניקיון חייבת

במאמר זה, נדסקס על כמה מההיבטים החשובים ביותר של הקמת חברת ניקיון. נסקור נושאים כמו איזה סוג של ציוד צריך, איפה מוצאים לקוחות ועוד. דבר ראשון, יהיה כדאי לדבר על הציוד וכלי הניקוי שתצטרכו כבר בתחילת הדרך שלכם.

 

הקמת חברת ניקיון היא משימה מורכבת למדי, במיוחד בשוק התחרותי שיש בישראל. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לשכור עובדי ניקיון ומכריזים על עצמכם כחברת ניקוי, ובראש ובראשונה, צריך לוודא שאתם יודעים מה השוק צריך ואת הדרך הטובה ביותר להגיע לקהלי היעד הפוטנציאליים. במקביל, צריך גם לרכוש את כלי הניקוי המתאימים ביותר והציוד הנכון. בעוד כי חברת ניקוי שטיחים מומלצת צריכה ציוד כמו מכונת קיטור, חברות פוליש יצטרכו מכשירי פוליש בהתאם.

 

הציוד שתצטרך חברת ניקיון מקצועית

 

  1. מכונות ניקוי עמוק לריהוט

 

נהוג להגיד כי חברת ניקוי שטיחים לניקוי שטיחים בלבד, אבל האמת היא, שחברות אלו מספקות גם שירותי ניקוי ריפודים, ספות, ריפודי רכבים, בדים שונים ועוד. וככאלו, חברות אלה צריכות להחזיק במכונות קיטור, מכונות ניקוי בדים שפועלות על בסיס הזרקת חומרי ניקוי, כלים לניקוי עמוק ועוד.

 

  1. כלי עבודה בסיסיים לחברת ניקיון מקצועית

 

בסופו של דבר, יש הרבה סוגים שונים של ציוד שניתן להשתמש בהם לניקוי בסביבה מסחרית או פרטית. ישנם כמה כלים בסיסיים הנחוצים לכל סוג של חברת ניקיון, כאשר אלו כוללים מגבים ומטאטאים, שואבי אבק, מברשות קרצוף, פתרונות ניקוי ייעודיים לציוד רגיש ועוד.

 

  1. כלי התחבורה המתאימים

 

אם אתם חושבים להקים חברת ניקיון משלכם, הדבר הנוסף שתצטרכו הוא טנדר או משאית מספיק גדולים. זו תהיה צורת ההובלה העיקרית שלכם ותעזור לכם להעביר את כל הציוד והאספקה שלכם בין מקומות שונים במהלך יום העבודה.

 

  1. ציוד מגן לעובדי הניקיון

 

ייתכן שתרצו גם להשקיע בפריטים מסוימים כמו כפפות או מסכות אם העובדים שלכם יטפלו בכימיקלים או חומרים מזיקים אחרים. אמצעי המיגון עבור העובדים הם קריטיים, שכן זו הדרך למנוע חלילה פציעות עבודה מכל מיני סוגים.

 

  1. שימוש במטליות הנכונות

 

באופן כללי, מומלץ להשתמש ברפידות מיקרו-פייבר במקום כותנה, מכיוון שהן יעילות יותר בספיגת נוזלים וחלקיקי לכלוך ממשטחים קשים כגון אריחים או משטחי שיש. מעבר לכך, מטליות אלו הן רפידות שניתנות לשטיפה וכיבוס, מה שאומר שהן רב פעמיות וחוסכות לא מעט כסף בניהול העסק.

 

  1. מכונת פוליש לחברות ניקיון מקצועיות

 

מכונות פוליש משמשות להסרת לכלוך ופסולת דביקה שהצטברה על הרצפה, וזהו כלי רב תכליתי לכל חברת ניקיון מקצועית. ניתן להשתמש בכלי זה לניקוי כל מיני משטחים, משיש, קרמיקה ועד אריחים, ואפילו חלונות. לפיכך, מכונות פוליש הן מוצר חובה לכל חברת ניקיון. כלים אלו נותנים את ה-”TOUCH” האחרון של העבודה ומספקים אלמנט של "וואו" ללקוחות של החברה.