חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי עבודה של מדבירים מקצועיים

מדבירים מקצועיים הם סוג של גיבורי על בחברה שלנו, עליהם מוטלת העבודה הקשה והמאתגרת של הדברה, לכידה וחיסול מזיקים העלולים לגרום נזק לבתים, לעסקים ולבריאות והרווחה שלנו. כדי לבצע את עבודתם, מומחים אלו משתמשים במגוון רחב של כלי עבודה אשר מאפשרים להם לאתר וללכוד מזיקים מסוגים שונים, וכך להחזיר את השליטה לידיים שלכם. הם עושים זאת על ידי כלים שונים, החל בציוד קונבנציונלי ועד טכנולוגיה מתקדמת להפליא. אם תהיתם, אלו כמה מכלי העבודה המשמשים מדבירים מקצועיים. 

כלי בדיקה ואיתור מזיקים

השלב הראשון בכל תהליך הדברה הוא זיהוי הבעיה. מדבירים מקצועיים משתמשים במגוון כלי בדיקה כדי לאתר סימנים לקיומם של מזיקים, כמו למשל צואה, נזקים לרכוש וסימנים אחרים. חלק מכלי הבדיקה בהם נעשה שימוש אלו פנסים, מדי לחות ובורוסקופים המקנים גישה לאזורים חבויים. 

כך אומר מנכ"ל חברת קסם הדברות ניר יזדי: "בדיקה יסודית הנה מרכיב קריטי בכל תכנית הדברה מוצלחת. אנו מציידים את המדבירים שלנו בכלי הבדיקה העדכניים ביותר על מנת שנוכל לזהות במהירות וביעילות את בעיית המזיקים ולהציע תכנית ממוקדת כדי למגר אותה". 

חומרי הדברה

לאחר שמבינים עם אילו מזיקים מתמודדים, מדבירים מקצועיים משתמשים במגוון חומרי הדברה כדי להדביר את אותם המזיקים. ישנם סוגים שונים של חומרי הדברה לרבות פיתיונות, חומרי ריסוס ואבקות. אנשי מקצוע בתחום ההדברה עוברים הכשרה ויש להם שפע של ידע וניסיון המאפשרים להם לדעת כיצד להתאים בין חומר ההדברה לבין בעיית המזיקים, קל וחומר כיצד ליישם את חומר ההדברה בצורה יעילה ובטוחה. 

מלכודות

מלכודות הן כלי עבודה נוסף הנמצא בשימוש נפוץ אצל מדבירים. כלי זה יעיל בהדברת סוגים שונים של מכרסמים החל בעכברים וחולדות, דרך חפרפרת וחולד ועד זבובים ומעופפים אחרים. ישנם סוגים שונים של מלכודות שניתן להשתמש בהן כמו מדבקות, מלכודות קפיץ וכלובים. מדבירים מניחים את המלכודות באזורים אסטרטגיים במסלול של המזיקים על מנת ללכוד אותם. 

כלי ניטור

לאחר שהושלם תהליך ההדברה הראשוני, מדבירים מקצועיים ישתמשו גם בכלי ניטור כדי להבטיח שהבעיה נפתרה במלואה. כלי הניטור מאפשרים לאתר מזיקים ששרדו את פעולת ההדברה ובכוחם להבטיח שבעיית המזיקים מוגרה לחלוטין. 

ציוד מגן אישי

ישנם מדבירים אשר עובדים עם כימיקלים שעשויים להיות מזיקים ומסוכנים ולכן זקוקים לציוד שיגן עליהם. ובל נשכח שהם חשופים יותר לנשיכות של מזיקים, פציעות וחשיפה למחלות, וכדי להימנע מכך ולמזער את הסיכון עליהם ללבוש כפפות, מסכות וביגוד מתאים כדי להגן על עצמם ולשמור על בטיחותם המרבית.

אין ספק שמדבירים משתמשים במגוון כלי עבודה כדי להתמודד ביעילות ובמהירות עם בעיות מזיקים. כיום חברות הדברה מקצועיות אשר מעוניינות לספק שירות איכותי משקיעות בכלים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לטפל במזיקים בצורה בטוחה ומיטבית!