חיפוש
מיון לפי
סגור

איזה ציוד עבודה צריך בשביל לעשות בידוד אקוסטי?

חושבים לבצע בידוד אקוסטי לקירות? מעולה!

הסיבות לבצע בידוד אקוסטי הן רבות, החל מהקמת אולפן הקלטות לעצוב סאונד ביתי או במסעדות וביתי עסק וכלה בכיתות לימוד או מרחבים בהם רוצים ליצור בידוד בין הצלילים הנשמעים במרחב לבין מה שקורה בחוץ, על מנת לבצע בידוד אקוסטי בצורה הטובה ביותר יש לרכוש את החומרים הטובים ביותר, מה שבסופו של דבר מייצר את הבידוד האקוסטי בצורה הטובה ביותר הוא לא אחר מאשר איכות החומר וההרכבה וההדבקה של במוצרים, במאמר זה נסקור מספר סוגים של ציוד העבודה הבסיסי אותו צריך לרכוש על מנת לבצעה בידוד אקוסטי ברמה הטובה ביותר.

  1. בידוד אקוסטי לצנרת: אחד מאותם מקורות רעש מוכרים הוא צנרות. בכל מבנה עוברות בקירות צנרות מים רבות וגם צנרות מסוגים אחרים, למשל מים שמן אוויר וכו. הבשורה הטובה היא שיש דרך להפחית את אותם הרעשים בעזרת יריעת +PIPE לבידוד הרעש בצנרת ועוד מגוון מוצרים המיועדים במיוחד לצנרות אלו . וודאו כי תעשו זאת בעזרת חברה טובה ומוכרת בתחום בעלת אנשי מקצוע טובים, זוהי עבודה עדינה ויסודית, וודאו כי בעל המקצוע מוסמך ואל תתפשרו על מקצועיות.

  1. בידוד אקוסטי לריצפה: רעש בין קומות הוא אחד מגורמי הרעש העיקריים במבנה מגורים, בין אם זה שהשכנים לא מפסיקים לצעוד בבית ולגרור חפצים, או השכן שהחדר שלו צמוד לזה שלכם ולא מפסיקים לצעוק או אפילו בעבודה ומהחדר הסמוך לא מפסיקים לשמוע לחשושים שאינם נגמרים, רעש יכול לשבש שלנו את כל היום, מהשינה ועד העבודה, ולהוציא אותנו מריכוז – אז למה אתם ממשיכים לסבול? קיימות שיטות מתקדמות בעלות טכנולוגיה מובחרת לבידוד אקוסטי לרצפה על ידי שימוש בחסם רעש וביריעות אקוסטיות מתקדמות לטיפול בקול הולם.

  1. בידוד אקוסטי לקירות: רעש בין קירות יכול להיות מטרד היום ונורא, ולכן קיימים בשוק מגוון פתרונות הכוללים שימוש ביריעת חסם רעש sb+בניית קירות אקוסטיים על ידי אפיון והתאמת הפתרון המתאים עבור מגוון בעיות רעש שונות. מצאו את הפיתרון המיועד לכם ופתרו את הבעיה, החיים הרבה יותר נעימים שיש שקט בסביבה.

  1. ספוג פירמידה : מוצר קצת יותר פשוט, מומלץ לחדרים שבהם גובה הסאונד לא גבוה במיוחד ובעזרת ספוג מלמין לבידוד יהיה ניתן "לספוג" אותו, ספוג בידוד מגיע בגדלים שונים וניתן להשיגו בחנויות כלי עבודה שונות, כמובן שגם אותו מומלץ להדביק בצורה טובה ויסודית על מנת למנוע בריחות רעש לאחר ההדבקה. 

כמובן שקיים עוד מגוון עצום של חומרים לבידוד אקוסטי לקירות אך כאן נתנו לכם את הבסיס ממנו תוכלו להתחיל.

מומלץ לא להקל ראש ברכישת הציוד ולא לחסוך על כך על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולמנוע בריחת רעש מהחלל שלכם.