חיפוש
מיון לפי
סגור

איזה ציוד עבודה צריך בשביל ביצוע עבודות פרזול למטבח?

מטבחים הם אולי הלב הפועם של הבית, הם המקום שבו מבשלים, משם דואגים לאירוח ולארוחת טעימות וטובות. אין ספק כי מטבחים מרהיבים ומיוחדים, מצטיינים בפרזול איכותי. הפרזול, זאת אומרת כל אותן מסילות מודרניות ברמה גבוהה, ידיות וחלקים אחרים שאחראים לטריקה שקטה ולעמידות רבה.

 בזכות הפרזול האיכותי המטבח יפה יותר, המגירות נעות בקלות ללא רעש, הדלתות של הארונות יושבות על צירים מעולה וכן הלאה. בשורות הבאות נסביר בקצרה על ציוד העבודה שמאפשר התקנת פרזול משובח, למטבח האיכותי. 

כלים וציוד לעיצוב מתכת ופח 

לצורך ביצוע העבודה כדאי להצטייד תחילה בסולם יציב ומקצועי, אחד לפחות. במהלך העבודה ניתן גם להיעזר בחגורת כלים, ששומרת את כלי העבודה קרוב אליכם ותמיד בהישג יד. מכאן נדבר מעט על מטבחים בעיצובים אישיים, המתוכננים לפי מפרט ייחודי. 

בהנחה שרוצים לייצר אלמנטים מסוימים של פרזול, ולא לרכוש את הכל מן המוכן, הרי שצריך להכין פירזול למטבח בעזרת כלי עבודה המיועדים לחישול, עיצוב ועיבוד אלמנטים ממתכת, פלדת אלחלד ולפעמים גם פח מיוחד. אנשי מקצוע המתמחים בחישול מתכות מסבירים כי נדרשות צבתות לעיצוב מתכת, פטישים וציוד לריקוע. באמצעות כלים מהסוג הזה ניתן לכופף חלקי מתכת, להשיג זוויות נדרשות לפני הרכבה ולעבד מרכיבים כגון מסילות וידיות על פי התוכנית שהוגדרה. 

כלים וציוד להברגות ולקידוח 

ברגע שישנם מרכיבים מוכנים ממתכת מעובדת, יש צורך בציוד שיאפשר לחבר את הכל לארונות, למגירות, לחלקי העץ השונים וכדומה. לשם כך נדרש ציוד ונדרשים כלים ייעודיים להברגות. בהתאם לסוג המטבח, סוג העץ וחלקי הפרזול, כך בוחרים את כלי ההברגה. 

הללו נעים בין מברגים ידניים במגוון גדלים לבין מברגות ידניות חזקות. חלק מהאלמנטים יש לחבר לאחר ביצוע קידוחים עדינים. במקרים הללו, נעשה שימוש במקדחות ייעודיות ברמה גבוהה ומקצועית. לעיתים במהלך העבודה יש צורך להיעזר בדבקים, שמקלים לאחר מכן על החיבור בברגים ובאמצעים נוספים. 

ביצוע סימונים מדויקים בלייזר 

בעבר מלאכת הסימון לצורך חיבורים והרכבות של מטבחים, חלקי מטבחים ופרזולים, הייתה מתישה ומסורבלת. כיום, ניתן להיעזר בציוד מיוחד שהופך את כל המשימה הזאת להרבה יותר מדויקת וגם הרבה יותר זריזה. על מנת לבצע סימון מדויק בנקודות שבהם משלבים אלמנטים של פרזול, ניתן להיעזר במודדי לייזר מתקדמים. אגב, ציוד מסוג זה משמש רבות נגרים גם במלאכת הרכבת המטבח, משטח העבודה וכל היתר. 

היכן למצוא את הציוד המקצועי והטוב ביותר 

במידה ואתם עושים צעדים ראשונים בתחום הפרזול ורוצים לשתף פעולה עם נגרים או בתי מלאכה לעיבוד עץ, כדאי להגיע מוכנים לכל עבודה. פנו לספקים מקצועיים של ציוד איכותי, לנגרות, פרזול, ריקוע ועיבוד. שם תוכלו לקבל מידע רב על סוגי המותגים הנחשבים כטובים ועל פתרונות לפרויקטים גדולים וכן לפרויקטים מיוחדים.  

 

 

כתוב תגובה