חיפוש
מיון לפי
סגור

הכלים לקידוחי 4 צול ומעלה בקיר בטון

הבתים שלנו בנויים מבטון. הבטון הוא חומר הכי חזק שמבטיח לנו את העמידות של המבנה, את החוזק של המבנה ואת היכולת שלו להגן עלינו גם במקרים של מזג אוויר סוער מאוד, רעידות אדמה ושאר פגעים שעלולים לפגוע בעולם.

בגלל שהבטון הוא כל כך חזק, הרי שכל שינוי הכי קל בבטון כמו קידוח חור לצורך התקנת מזגן או אפילו קידוח חור לצורך העברת חוט חשמל, מחייב שימוש בכלים מיוחדים. קידוח שנעשה שלא בכלי המתאים הוא קידוח שיוצר הרבה נזק בקיר סביב החור שייווצר בסופו של דבר. החור לא יהיה עגול ומדויק ויהיה צורך אחר כך לבצע תיקונים ושיפוצים סביב החור.

אז בדיוק בגלל זה אסור אף פעם לנסות לקדוח בקיר בטון באמצעים הרגילים או בכלי העבודה הביתיים. כי קידוח בבטון מחייב שימוש בכלי קידוח מיוחדים המיועדים לקידוח בבטון.

 

איך קודחים בבטון?

אז הדרך הכי טובה והכי נכונה לקידוח בבטון הוא בעזרת מקדח בטון.

כאשר יש צרך בקידוח בקוטר של 4 צול, יהיה צורך לבחור את כוס הקידוח בקוטר המתאים שזה אומר כוס קידוח בקוטר 4 צול.

המקדח הוא כלי עוצמתי המונע על ידי מנוע רב עוצמה. בעזרת המנוע המקדח יסתובב במהירות רבה מאוד כאשר העוצמה הזו תבטיח קידוח מדויק ועגול.  עדיין לא הזכרנו את שבבי היהלום המצפים את להבי הקודחים מה שלמעשה מעצים מאוד את המקדח ואת היעילות שלו.

 

התאמה נכונה של כלי העבודה שעושה את כל העבודה

כמו שיש כלים מיוחדים לצורך קידוחי בטון, יש היום מגוון אדיר של כלי עבודה לכל סוג של משימה אותה אנחנו צריכים או רוצים לבצע בבית. אם בעבר היה ארגז הכלים דל ומצומצם והא לא כלל הרבה יותר מפטיש, מסמרים, מברג ומסור, הרי שהיום יש לכל חומר ולכל סוג של עבודה את כלי העבודה המתאים לו. אם רק מתאימים את הכלי הנכון למטרה, מרוויחים עבודה יעילה שתהיה עשויה בצורה הכי טובה.

 

כלים עם אחריות

חשוב לשים דגש על כך כאשר באים לרכוש כלי עבודה יקרים, שיהיו אלו כלים של חברה טובה ומוכרת בשוק הכלים. חברה טובה בדרך כלל לא תזלזל במוצרים שהיא משווקת והיא תדאג שהם יהיו איכותיים וטובים וכאלה שיוכיחו עמידות לאורך זמן.

מעבר לכך שכדאי לבחור מוצר של חברה בעלת שם, חשוב תמיד לדרוש לקבל אחריות על המוצר. זה אומר שהיצרן יתחייב לכך שהמוצר יהיה תקין ואמין למשך תקופת זמן מינימלית של לפחות שנה מעת הרכישה. אם מדובר אכן במוצר טוב לא תהיה כל בעיה ליצרן לספק לכם את האחריות שאתם רוצים. אתם כמובן תיהנו מהאיכות של המוצר ומהאפשרויות המקצועיות שלו.