חיפוש
מיון לפי
סגור

בעזרת אילו כלי עבודה תוכלו לחסוך בעלות שיפוץ חדר האמבטיה שלכם?

שיפוץ חדר האמבטיה עלול להיות הוצאה של ממש אולם אם משתמשים בכלים הנכונים, אפשר לחסוך המון! אז מה צריך להיות לכם בארגז הכלים לפני שאתם נכנסים לפרויקט שכזה ואילו כלי עבודה יחסכו לכם הרבה מאוד כסף בשיפוץ חדר האמבטיה? כל התשובות בכתבה הבאה.

מפתח שוודי

אחד הכלים הבסיסיים ביותר שצריך להיות לכם לפני שאתם מתחילים בשיפוץ חדר האמבטיה הוא המפתח השוודי הישן והטוב. מדובר בכללי שפשוט יכול לעזור בפתיחה של ברזים וראשי מקלחת, בכדי לנקות או להחליף אותם בקלות וללא מאמץ. שימו לב לגודל של המפתח השוודי ולהתאמה שלו לצרכים הסובייקטיביים שלכם בחדר הרחצה.

מרסס לחץ רב שימושי

מרסס לחץ הוא עוד כלי אשר עשוי לעזור לכם בעניין. עלי הוא עשוי לשמש אתכם לריסוס מפני תיקנים אשר התמקמו בצנרת הביתית או לצורך ריסוס של חומר להסרת אבנית – במקרה שמדובר בשטח נרחב בחדר האמבטיה. זכרו שבכדי להוזיל עלות שיפוץ חדר אמבטיה, לעיתים צריכים להיות יצירתיים ומרסס הלחץ הוא ללא ספק הכלי הנכון לעניין.

אקדח RTV מקצועי

אם אתם מתכוונים למרוח סיליקון לאיטום אזורים שונים בחדר הרחצה, אין ספק שאתם זקוקים לאקדח אר.טי.וי מקצועי. היתרון שהוא מספק הוא אדיר כאשר אתם רוצים להגיע לפינות ולחסוך הזמנה של אינסטלטור לאיטום נזילות והוא גם עשוי לשמש למילוי האזורים שבין אריחי הקרמיקה שבקיר באופן מהיר ומקצועי יותר. הוא גם עשוי לטפל בחורים באזור הכיור ולכן הוא אחד הפייבוריטים שלנו.

מברשות צבע ברמה גבוהה

אם אתם רוצים לרענן הלוק של חדר הרחצה בלי להוציא יותר מדי כסף, אתם חייבים מברשות צבע איכותיות. מברשות אשר עשויות מהסיבים הטובים ביותר ואשר יוכלו לשמש הן לצביעה של הקירות והן לצביעה של התקרה – באופן מהיר וקל. שימו לב רק שאתם עובדים עם הצבע הנכון (כזה אשר יתאים לאזורים לחים וחמים כמו חדר האמבטיה).

מקדחה ומברגה

מעוניינים להחליף את המראה? להוסיף עוד וו תליה למגבת או סתם לתלות תמונה חמודה שתכניס אווירה בעלות נמוכה? זה הזמן להצטייד במברגה ובמקדחה איכותיים. ברוב המקרים אין צורך בפטישון אולם בהחלט חשוב לבחור מקדחה אשר יש לה מגוון של פונקציות פנימיות ואשר תאפשר לכם לקדוח בקלות במגוון של אזורים תוך מינימום רטט לשטחים הסובבים.

אזיקונים מפלסטיק לעבודה נוחה

אם אתם משפצים לבד עד חדר האמבטיה ומנסים לחסוך, אתם עלולים להיות במצב שבו תצטרכו עוד יד עובדת. לכן, מעבר לעזרה של חבר טוב, שווה להצטייד באזיקוני פלסטיק אשר יאפשרו לכם לבצע קיבוע זמני של חפצים למקום שלהם. הם סופר שימושיים, לא עולים הרבה ותמיד כדאי שיהיו כמה מיותרים כאשר אתם מתחילים לקדוח דברים בחדר האמבטיה ובכלל.