חיפוש
מיון לפי
סגור

איזה ציוד דרוש לאיטום גגות?

הציוד הדרוש לאיטום גגות שונה מעט מהציוד המשמש לסוגי איטום אחרים. הגג הוא החלק הפגיע ביותר בבניין. הוא חשוף לחוץ, וזה המקום שבו המים מוצאים את דרכם אל המבנה. לכן, חשוב שתאטום את הגג כדי למנוע נזילות. ובאילו כלי עבודה ישתמשו אנשי איטום? הנה המידע לפניכם. 

למרות שישנם כלים מסוימים המשמשים להתקנת קירוי כמו זפת, בידוד ואפילו יריעות ביטומניות, אלו אינם מספקים מספיק הגנה מפני נזקי מים. כדי למנוע נזקי מים כמו גם לשמור על בטיחות הבית שלכם, עליכם להתקין מערכת ניקוז על הגג שלכם. אם כך, מעבר לחומרי איטום וציוד איטום גגות ומבנים, אוטמי גגות צריכים גם ציוד להקמת מרזבים, פתיחת סתימות במרזבים, פתיחת סתימות בתעלות ניקוז ועוד. זה יבטיח שמי גשמים לא יוכלו להיכנס דרך פתחים כלשהם, ובמקום זאת יזרמו אל ניקוז ייעודי. 

סקירה כללית של הציוד הנדרש לאיטום גגות

בתור אוטמי גגות ומבנים, תזדקקו למקדחות ומברגים מכל הסוגים, פטישים ומסמרים, ברגים בכל הגדלים והקוטרים, איטום וחומרים אחרים כדי להתחיל בתהליך. תצטרכו גם כפפות ומשקפי מגן להגנה מפני הדבק. עם הדברים האלה בחשבון, המתקין יהיה מוכן להתקין את החומרים של איטום הגג. 

מבחינת חומרי האיטום הנדרשים לאוטם הגגות. בדרך כלל יהיה מדובר בזפת, יריעות ביטומניות, משחות אקריליות, חומרי איטום גגות אזבסט ועוד. ישנן שתי דרכים עיקריות שבהן ניתן להתקין מערכות איטום גגות – באמצעות איטום מחדש או באמצעות חידוש איטום. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם, אז זה תלוי מה אתם מעדיפים ואיך הגג שלכם נראה. רק קחו בחשבון, שאיטום מחודש מחייב בדיקה של האיטום הנוכחי. אם למשל יש לכם כרגע זפת על הגג, לא תוכלו להשתמש בחומרי איטום מסוג יריעות ביטומניות. 

כלי עבודה של אוטמי גגות – מה חשוב לדעת?

כיום, חברות איטום גגות זקוקות לכלים רבים על מנת לבצע את עבודתן. הם צריכים להיות בעלי כלים וציוד מיוחדים שיעזרו להם להגיע לגג ולתקן אותו כראוי. כדי לוודא שהם משתמשים בכלים החשובים הללו, עליהם להציג בפני הלקוח את הלכים במידה שהוא מבקש בזאת. 

הכלים שהלקוח צריך לראות יכולים לכלול כלים להתקנת קירוי ואיטום גגות, חבלי ורצועות איטום גגות, סולמות מקצועיים, חומרי איטום גגות מסוגים שונים, מלחם של דבק לחיבור לוחות האיטום השונים ועוד. כמו כן, אנשי איטום מבנים יצטרכו בד"כ גם מסור, פטיש קירוי, סכינים חדות, משקפי בטיחות, כפפות עבודה ועוד. 

בדקו את כלי העבודה של אנשי איטום הגגות 

אם אתם צריכים חברת איטום מבנים, יהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין אנשי איטום גגות. במהלך חיפושיכם וקבלות הצעות המחיר, בדקו שאנשי האיטום מחזיקים בכלי העבודה המתאימים לסוג האיטום שאתם צריכים. 

המידע נכתב בשיתוף עם אתר האינטרנט איטום בקליק.