חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים שחשובים לכל איש מקצוע

לכל אחד צריך שיהיה לרשותו ערכת כלים הכוללת פנקס ועט, מחשב, מחשבון ועפרונות. כמובן, טלפון חיוני גם כדי להישאר מחובר עם עמיתים לעבודה ולקוחות. ומה לגבי אנשי מקצוע שנמצאים בד"כ בשטח? מה הם צריכים? בואו נגלה ביחד. 

פנקס רשימות פשוט הוא כלי זול שכל איש מקצוע צריך במגירת השולחן שלו. כמ וכן, הטלפון הפך לפריט החיוני ביותר להצלחה מקצועית. בעידן של היום של עסקאות עסקיות מהירות והעברת כספים בנייד, כל איש מקצוע חייב טלפון חכם מתפקד ותקין. למרות שהטלפונים הניידים מוחלפים כיום לעתים קרובות במכשירים חכמים אחרים, הם נותרים חלק חשוב ממערך הכלים של אנשי המקצוע השונים. מה עוד יצטרך מנעולן בתל אביב או אוטם גגות? ומה יצטרכו אינסטלטורים, מובילים או כל איש מקצוע אחר? הנה המידע לפניכם. 

אנשי מקצוע צריכים את כלי העבודה הבאים

לאנשי מקצוע שמחפשים כלים לקידום כישוריהם והקריירה שלהם, יש רשימה ארוכה שהם צריכים להתעדכן בה. כל איש מקצוע צריך כלי עבודה שונים, למשל מנעולן בתל אביב יצטרך כלים לפירוק צילינדר, מקדחות, כלים לשכפול מפתחות ועוד. 

חשמלאי למשל, זקוק לכלים רבים, שחלקם עשויים להיות זהים לחשמלאי היומיומי, אך אחרים ספציפיים יותר. ניתן להשיג כלים אלה מחנות שיפוץ בית, או שתצטרכו להזמין אותם באינטרנט. בד"כ יהיה מדובר בכפפות עבודה, פלייר רב תכליתי, חותכי חוט וכבלים, מסור מתכת ועוד. אנשי מקצוע נחוצים במגוון רחב של תעשיות. הם צריכים להיות בעלי ידע על סוגי הכלים השונים שהם צריכים לעבוד איתם, כדי להשלים את עבודתם.

אילו כלים צריך איש המקצוע שעובד בעיקר בשטח?

אם מדברים למשל על מנעולן בתל אביב או אפילו שרברב, הם בד"כ יצטרכו מקדחה אלחוטית. כמו כן, אנשי מקצוע אלו יצטרכו גם מברגים מסוגים שונים, מסירי דבקים, מספרי תיל, פטישים בגדלים שונים, מסמרים, ברגים, משקפי מגן וכו'. 

תפקידו של מנעולן הוא לוודא שהדלת נעולה ומאובטחת. הם צריכים כלים שיכולים לחתוך, לקדוח, להסיר ולתפעל מנעולים כדי למצוא פתרון. תפקידו של החשמלאי הוא לוודא שתשתיות החשמל תקינות. החשמלאי יצטרך כלי עבודה דומים לאלו של המנעולן, עם שינויים כמו מבודדים לחוטי חשמל ועוד ציוד נוסף. כלים כמו מפתח ברגים, מברגים וצבת הם חלקי ציוד חיוניים לאנשי מקצוע רבים. כלים נוספים כוללים פטישים ואזמלים וכן מקדחות לקידוח דרך מתכת.

באילו תחומים צריך כלי עבודה רבים? 

קבלנים למשל, צריכים כלי עבודה רבים ומסוגים מאוד מגוונים. מצד שני, מנעולן בתל אביב בד"כ יצטרך מס' כלי עבודה בודדים. מאידך, חשמלאים יצטרכו כלי עבודה שונים ורבים, בעוד ששרברבים לא יצטרכו כלי עבודה מסוגים שונים. בין אם מדובר על תחום עיסוק כזה או אחר, כלי העבודה הנכונים משפיעים על רמת ואיכות העבודה. אל תשכחו זאת.