חיפוש
מיון לפי
סגור

החשיבות של מציאת ספקים טובים של ציוד למקומות עבודה

ציוד

 

מקומות עבודה זקוקים לספק של ציוד בהתאם לתחום העיסוק שלהם. עסקים רבים עובדים עם ספק קבוע ולכן הם מקבלים אצלו מחירים הוגנים, אספקה מהירה וקדימות בנושאים רבים. זו הסיבה שעסקים רבים מחפשים ספק איכותי אשר מייבא ומשווק מוצרים שנחוצים להם לעיתים תכופות כמו לדוגמה כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים, בגדי עבודה, סולמות ומוצרים אחרים הדרושים להם במפעלים ובאתרי העבודה השונים.

 

כשמדובר במקום עבודה שיש בו מעט עובדים, הרבה עובדים או עובדים שמפוזרים בכמה אתרים, קיים צורך מהותי של התקנת שעון נוכחות עבודה וזאת כדי לדעת באופן מדויק מתי הגיע כל עובד, מתי הוא יצא, כמה שעות עבודה הוא ביצע בכל יום ובאילו ימים הוא לא הגיע עקב מחלה, חופשה וכו'. מנהלי העסקים בוחרים את השעון שהוא הנכון ביותר עבור כמות העובדים, כמו לדוגמה שעון קרבה, זיהוי על פי כף יד, טביעת אצבע, זיהוי פנים ועוד. בימי מגפת הקורונה ולאור העובדה שעובדים רבים עבדו מחוסר ברירה בביתם, נוצר צורך להשתמש בתוכנות ייעודיות ובאפליקציות שבאמצעותן העובדים דיווחו את שעות העבודה שלהם מהבית.

 

קנייה של ציוד

 

עסקים הפועלים בתחומים טכניים שונים זקוקים באופן קבוע לאספקה של ציוד שחסר לטכנאים על פי תחום עיסוקם. לעיתים מדובר בסוגים שונים של מברגים, בגדלים שונים, מברגי פיליפס, מברגים שהם גם טסטרים או לחלופין כלי עבודה חשמליים כמו מקדחה, מברגה או ציוד כבד נוסף שהוא בשימוש באתרי בנייה.

 

פעולות בגובה

 

לצורך ביצוע עבודות שונות בגובה, העסקים רוכשים ציוד איכותי כמו סולמות מאלומיניום אשר קיימים בכמה גדלים וגבהים, או לחלופין סולמות עץ. על פי מטרת העבודה דואג כל עסק שיהיה על הגגון של רכב החברה סולם בגובה הנדרש. כך בעת הצורך איש השירות מוריד את הסולם מהגג ומבצע סוגים שונים של התקנות, פעולות איטום, תיקונים ועוד. קיימת חשיבות רבה שיהיו אלו סולמות בדרגת בטיחות גבוהה, יציבים ואיכותיים וכך כל עובד יוכל לבצע את כל המשימות שלו.

 

את כלי העבודה השונים מסדרים הטכנאים בארגזי כלים הקיימים בגדלים שונים והם בעלי מגירות ותאים ולכן נוחים מאד לשימוש יום יומי, או לחלופין הם ממקמים את הציוד שלהם בתוך מזוודה מעולה או תיק נשיאה שגם בהם יש תאים רבים לשימוש נוח ואפקטיבי.

 

ביגוד והנעלה לעובדים

 

במקומות עבודה רבים דואגים לעובדים וכחלק מהמעטפת הם מקבלים ביגוד והנעלה. ציוד זה נרכש בדרך כלל במרוכז על פי הצורך או בתחילת כל עונה. בין הפריטים אפשר לרכוש גרבי עבודה ונעליים ייחודיות העומדות בתקן של נעלי עבודה כך שלא יחליקו.

 

בנוסף לכך רוכשים עבורם חולצות טי שרט בגוונים קבועים כך שתהיה אחידות בין העובדים, ווסט שהוא נוח מאד לאור הכיסים הרבים הקיימים בו, דובון לימי החורף הקרים וגם כפפות ומשקפי מגן לעבודות מיוחדות כמו ריתוך.