חיפוש
מיון לפי
סגור

ריהוט חדר עבודה: איך עושים זאת נכון?

ריהוט חדר עבודה הוא חלק חשוב מאוד בתכנון הבית ובמיוחד כאשר יש משרד בתוך הבית. כשחדר זה מאורגן באופן יעיל, הוא נותן לכם את האפשרות לעבוד בצורה יעילה ומסודרת ומסייע לכם להשיג יותר תוצאות במהלך היום. במאמר הבא נסביר איך תוכלו לארגן ולרהט חדר כזה בצורה נכונה.

 

הפרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר מתכננים חדר עבודה בבית

 

כשאתם מתכננים את חדר העבודה שלכם בבית, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים שאותם נמנה כעת.

התאמת גודל הריהוט – בעת סידור חדר העבודה, יש לשים לב למבנה החדר. יש לבחון היכן נמצאת הדלת, היכן נמצא החלון והאם הוא גבוה או נמוך וגם היכן נמצאים שקעי החשמל. כל אלו יחד יסייעו לכם בהבנה היכן להציב את הריהוט שלכם.

כמו כן, יש למדוד את האזורים שבהם תציבו את הריהוט שלכם. אם אתם רוצים להציב ספריית ספרים למשל, עליכם למדוד את האזור ורק לאחר מכן לראות בחנויות. בדרך הזו תוכלו להתאים את הריהוט שלכם בצורה מדויקת.

שולחן העבודה – איזה שולחן עבודה אתם צריכים? האם אתם עובדים עם מחשב נייד אחד? האם יש לכם מספר מסכים? האם אתם זקוקים לאזור המאפשר כתיבה? מענה על שאלות אלו, יאפשר לכם להתאים שולחן כתיבה נוח שמתאים לצרכים שלכם. 

כיסא עבודה – איזה כיסא יהיה הכי נוח עבורכם? האם אתם צריכים כיסא עם משענת גבוהה? האם אתם מחפשים כיסא צר ולא רחב? כמה מקום יש לכם עבור הכיסא? האם צריך שתהיה לו אפשרות לעלות או לרדת? כיסא עבודה מתאים יסייע לכם לשבת בנוחות מרבית במהלך היום וימנע מכם בעיות גב מיותרות. 

ספה ואזור להמתנה או אורחים – האם המשרד שלכם בבית גם מארח לקוחות? במידה וכן, עליכם ליצור בתוכו אזור שיש בו ספה עבורם ואולי שולחן שניתן להניח עליו מים וקפה. כל אלו חשובים מאוד על מנת להעניק שירות נעים ומזמין. 

מקומות אחסון – אם העסק שלכם מצריך אחסון של סחורה וכדומה, הרי שאתם זקוקים לאזורי אחסון נוחים. חשוב לדאוג לארון מגירות או ארון מדפים נוח. יש להתאים אותם לפי הצרכים שלכם. בדקו כמה ציוד שלכם ואיזה סוג של ציוד ולפי זה תבצעו את ההתאמה. 

יש משרדים שבהם יש ציוד שאפשר שיראה לעין ויש ציוד שעליכם לשים בארון סגור או מגירה סגורה. אם תתאימו את מקומות האחסון שלכם לציוד, המשרד יהיה מאורגן בצורה הרבה יותר טובה. 

לסיכום, תכנון נכון של משרד בתוך הבית מחייב אתכם לבחון היטב את החלל ולרהט אותו בצורה נכונה ומותאמת. מי שיתכנן את הדברים מראש, ייצר לעצמו משרד נוח ומאוד יעיל. יש לציין שיש בבתים גם משרדים שלא נמצאים בתוך חדרים, אלא בפינות מסוימות בבית, גם במקרה הזה יש לבצע תכנון מותאם.