חיפוש
מיון לפי
סגור

טיפים לבעלי מקצוע שמחפשים דרכים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם

בעלי מקצוע רבים שרוצים להגדיל את מאגר הלקוחות נעזרים במגנטים. חלוקת מגנטים או חלוקה של פליירים בתיבות הדואר, בקרב קהל רחב, בהחלט יכולה להניב יותר פניות מלקוחות. יחד עם זאת, יש עוד המון דרכים מודרניות שמתאימות כדי להגדיל את מאגר הלקוחות. קבלו מבחר דרכים שעובדות. 

 

כוונו גבוה, השתתפו במכרזים 

אם צברתם לא מעט ניסיון בעבודה ואתם יכולים להציג הוכחות למצוינות, התחילו לכוון גבוה. חפשו מכרזי בנייה או מכרזים בתחום אחר שבו אתם מתמחים. השתתפות במרכזים מאפשרת לכם להיות מעורבים בפרויקטים גדולים, בהיקף כספי נאה. 

 

השתמשו בכרטיס ביקור דיגיטלי 

אם אתם משתמשים בכרטיסי ביקור רגילים, זה נחמד אבל לא מצוין. הדרך המודרנית יותר היא להתחיל להפיץ כרטיסי ביקור דיגיטליים. מדובר בכרטיסים שנמצאים באפליקציה ובנייד שלכם. אתם יכולים להעביר כרטיס ביקור כמו ששולחים ווטצאפ או מייל. ניתן להגדיר שליחה אוטומטית של כרטיס מסוג זה, לכל שיחה שלא נענתה. כך לא תפספסו פניות מלקוחות מתעניינים והרבה יותר לקוחות יפנו אליכם. 

 

היעזרו בדף עסקי ברשת חברתית 

להקים דף עסקי ברשת חברתית כגון פייסבוק זה בחינם. מרגע שיש לכם דף מהסוג הזה, התחילו לתאר בו את השירות שלכם ואת פרטי יצירת הקשר. בקשו מלקוחות לסמן לכם לייקים. העלו פוסטים שיכולים לעזור לאנשים במידע וערך, ספקו להם ידע בתחום שלכם. כאשר אנשים יתחילו לשתף את התכנים שלכם, הרבה יותר לקוחות יפנו אליכם. זה לא עולה כסף, אבל אפשר להיעזר בשירות בתשלום, אם אין לכם חשק או זמן לטפל בקידום ברשתות חברתיות. 

 

הקימו אתר תדמיתי שיביא לכם לידים 

אם אתם מוכנים להשקיע קצת כסף, היעזרו בחברה להקמת אתרים. בנו אתר חדש או שדרגו את האתר הוותיק שלכם, באופן כזה שהוא יהפוך לצינור משמעותי להגדלת זרימת הלקוחות. באתר שלכם אפשר ליישם כל מיני שיטות של קידום בגוגל, על מנת שכל מי שמחפש שירות מהסוג שאתם מציעים ייחשף לאתר שלכם. שרברבים, מנעולנים, מתקני תריסים, חשמלאים, דעו שלכל מי שמצליח יש כיום אתר משגשג שמביא לקוחות. 

 

שימרו על קשר עם לקוחות וותיקים 

את הטיפ הזה לא הרבה בעלי מקצוע מיישמים, וחבל. הכינו מאגר של לקוחות שבעבר הענקתם להם שירות מסוג מקצועי כזה או אחר. בהזדמנויות שונות, תוכלו לשלוח הודעה או ווטצאפ לנייד. לדוגמא, ציינו בהודעה איחולים לחג שמח או תארו הנחות שאתם נותנים לשירות עבור לקוחות קיימים או להפניה של לקוח חדש, שקיבל המלצה מלקוח קודם. לקוחות חוזרים והמלצות יכולים להיות מנוע צמיחה חשוב ביותר לבעל מקצוע שרוצה להגדיל את ההכנסות. 

 

סרטונים שיווקיים – כל אחד יכול 

אחרון חביב - מבצעים עבודה אצל לקוח? צלמו את הביצוע והעלו לרשת. כל סרטון שאנשים צופים בו ומציג אתכם, יכול להביא לכם לקוחות נוספים.

כתוב תגובה