חיפוש
מיון לפי
סגור

טיפים מועילים לשימוש ברכב חשמלי לצרכי עבודה

שימוש ברכב חשמלי, הוא עניין די חדש בחיינו ולכן חשוב להבין אותו לעומק, לחקור עליו ולהשיג כמה שיותר טיפים והמלצות כדי להתנהל אתו הכי טוב שיש. רכב חשמלי ייעודי לצרכי עבודה, הוא הפתרון המושלם למי שמבצע נסיעות יומיות לעבודה, ורוצה לחסוך הן בכסף על דלק, והן בזיהום הסביבתי. לפניכם כמה טיפים מועילים לשימוש ברכב חשמלי לצורכי עבודה.

 

איזה תחזוקה שוטפת דורש רכב חשמלי?

 

רכב חשמלי, חוסך לנו מצד אחד הרבה מהתחזוקה השוטפת של רכב רגיל הממונע על דלק, וגם כמובן שומר על הסביבה באופן ניכר. עם זאת, כמובן שיש לו תחזוקה שגרתית משלו שחשוב להכירה לעומק. מצד אחד, רכב חשמלי חוסך את הזיהום הסביבתי הרב שיוצרת מכונית הפועלת הדלק, וכן חוסך את ההוצאות שלנו על דלק והצורך לנסוע לתחנת דלק בכל מספר ימים. עם זאת, חשוב להכיר כי יש להטעינו גם כן בחשמל בכל כמה ימים. טעינת רכב חשמלי מתבצעת על ידי עמדת טעינה לרכב חשמלי, ועבור אלה שלא מתקינים כזו בביתם – יש צורך לחפש עמדות ציבוריות בכל כמה ימים.

 

איך למצוא עמדות הטענה לרכב חשמלי בסביבה?

 

עמדות הטענה לרכב חשמלי, מפוזרות ברחבי הארץ וניתנות למציאה באופן פשוט ונוח בחיפוש אינטרנטי פשוט. כיום, חברות שונות מנהלות עמדות הטענה לרכב חשמלי, הן באופן של הטענה מהירה, והן באופן של הטענה איטית, שדורשת כמה שעות אך מחירה נוח. כל מי שמחזיק ברכב חשמלי, חייב להכיר את עמדות ההטענה הציבוריות הקרובות לנוחיותו, או כמובן להתקין עמדת הטענה בבית.

 

טיפים לשימוש ברכב חשמלי לצרכי עבודה:

 

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

 

טיפ ראשון שמאד מומלץ לנוחיות שלכם, היא להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה הפרטית שלכם בעבודה. התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא התקנה פשוטה, שעולה אמנם כמה אלפי שקלים, אך רק בהוצאה חד פעמית שחוסכת הרבה מאמץ ומסבה נחות שאין שניה לה. הטיפ המושלם הוא להתקין עמדת טעינה חשמלית הן בעבודה והן בבית, וכך ליצור מצב נוח בו לא תצטרכו לדאוג יותר לחשמל ולטעינה. דיברנו עם מומחה עמדות הטעינה אלמוג קינן והוא הסביר לנו שיותר מ- 80% מטעינת הרכבים החשמליים מתבצעת בבית, לרוב במהלך הלילה. לכן ישנה חשיבות מרכזית להתקנה נכונה של עמדת טעינה ביתית.

 

חיפוש עמדות טעינה הקרובות לעבודה

 

עבור אלו מכם שלא מעוניינים או מוכנים עדיין להתקין עמדות טעינה – חשוב מאד להבין איפה נמצאות עמדות הטעינה לרכב חשמלי שהן הכי קרובות למקום העבודה שלכם, למקרה הצורך. מאחר וטעינת רכב חשמלי יכולה לקחת אפילו כמה שעות, חשוב שיהיה זה מקום קרוב שתוכלו להשאיר בו את האוטו לכמה שעות ולחזור לאסוף אותו בהמשך.

 

יצירת קשר עם עובדים נוספים עם רכב חשמלי

 

עוד טרנד מעניין ,הוא רכישה של עמדת טעינה לרכב יחד עם עובדים נוספים, או מטעם מקום העבודה. מקומות עבודה שונים כבר התקינו בחניה שלכם עמדת טעינה לרכבים חשמליים לרווחת העובדים, ואף ניתן בעצמכם, לארגן קבוצה של עובדים שמעוניינים ברכישה משותפת, בעמדת טעינה בה תוכלו להתחלק ולהשתמש בשותפות.