חיפוש
מיון לפי
סגור

תכולת ארגז כלי עבודה בסיסית מומלצת לביצוע תיקונים בביתכם

ידיהם של בעלי המקצוע השונים וההנדימנים עמוסות עבודה. אבל יכול מאוד להיות שהקדשתם מחשבה והחלטתם שלכם פחות מתאים להזמין תיקונצי'ק לכל דבר קטן שצריך לבצע בבית. לדעתנו, זו בהחלט החלטה נבונה וכדאי להיערך בהתאם. בחנויות עשה זאת בעצמך מדווחים על ביקוש מרשים מאוד לכלי עבודה בסיסיים. אלה כלים שטוב שיהיו בכל בית. אבל מהי בעצם התכולה של ארגז לכלי עבודה, שיוכל לספק מענה לשלל תיקונים בבית? נסביר על כל מה כדאי לכלול בפנים, מוכן ומסודר לשעת הצורך. 

 

קבלו את הפתרון לכל סוגי ההברגות 

תיקונים בבית לא חייבים כבר מחר לכלול החלפה של פרופיל שלם של החלון, מן היסוד. גם לא כולם רוצים להתעסק עם החלפה של כיור שלם או שיפוץ של כל התריסים השבורים. לעומת זאת, אין ספור תיקונים מאוד בסיסיים ונדרשים כוללים עיסוק עם הברגות שונות. ולכן, אם בשלב זה משחזת פחות נחוצה לכם וגם לא מסור גרונג, הרי שבהחלט כדאי שיהיו לכם בארגז הכלים שלל מברגים. בעזרתם, תוכלו למשל לחזק ציר שהשתחרר או לחבר היטב מדף שהתרופף. וכמובן, לצד הכלים הידניים הללו, חשוב לא פחות שתהיה לכם בבית גם הגרסה החשמלית. למשל מברגה בוש או הסוג הנטען, של חברת מקיטה. כשיש לכם ביד מברגה מקיטה, אתם יכולים בקלות לתקן ארון או רהיט אחר שמחוזק עם ברגים. אפשר ללא קושי לתקן אפילו תריסים, לתקן גופי תאורה ועוד המון דברים דומים. תיקון ידית שהתרופפה, תלייה תמונה עם דיבלים וכן הלאה. 

 

פתרונות משלימים למברגות 

אחרי שרכשתם מברגה טובה, תנו דעתכם גם על סוג הברגים שאתם עשויים להיתקל בהם. לצד ברגים רגילים, קיימים גם ברגי פיליפיס. וזה לא הכל, יש כאלה שמתאימים לשימוש בעץ, אחרים נדרשים להברגות בגבס, בפח וכן הלאה. המסקנה – אתם חייבים להכניס גם סט ביטים לארגז הכלים הבסיסי שלכם. כך תוכלו לחזק כל בורג, מכל סוג שהוא. בקלות. 

 

בלי זה אי אפשר לקדוח 

הרבה מאוד שיפורים או תיקונים בבית מחייבים ביצוע פעולה נדרשת של קידוח. לכן, אין ספק כי מקדח הוא כלי עבודה בסיסי שתרצו לשמור בהישג יד. למעוניינים, ניתן למצוא דגמים חזקים במיוחד, אפילו מהנטענים. הם נחוצים אם הכיוון הוא להשתמש בכלי זה לאורך זמן וברצף. לרוב, למשתמש ביתי רגיל, אפשר להסתפק בדגם בעל הספק בינוני. מי שרוצה, יומצא דגמים שכוללים אף תאורה נלווית, כך שקל יותר לקדוח גם כאשר צל או אפלולית מפריעים. 

 

הצטיידו כבוקסות ומפתחות

אומים וחיבורים שונים עשויים להצריך פתרונות ייעודיים. לא מברג רגיל וגם לא מברגה. במקרים אלה, טוב להכין מראש בארגז הכלים סט של מפתחות סגורים או פתוחים. אם יש לכם איזו בוקסה שנשארה לאחר שיתר הסט אבד, מומלץ לרכוש סט של בוקסות. אליהם כדאי להוסיף גם ראצ'ט שיאפשר ביצוע פעולת פתיחה או סגירה של האומים בצורה מאוד נוחה, עם או בלי מאריכים לפי הצורך. 

 

כלים לצורך מדידות ודיוקים 

תיקונים לא צריכים להיות סתם אלתורים. כאשר רוצים להשיג תוצאה ראויה לשמה, צריך לעבוד מסודר ומדויק. על כן, אפילו סט בסיסי של כלים ראוי לו שיכלול לפחות את הבסיס של ציוד מדידה. פלס למשל או מכשיר למדידה ואיזון על בסיס לייזר. גם מטר למדידה נחוץ מאוד ואין לוותר עליו. כך, אם אתם רוצים לתקן דבר מה ולהבטיח שהכל יהיה מיושר ובמקום הנכון, לא יהיה בכך שום קושי.

כתוב תגובה